Image Map

sábado, 17 de junho de 2017

Sunny days are the best to play

I love going to the beach, making castles in the sand and playing ball! And I love wearing comfortable clothes, so I can have fun without worries! This outfit from the store La Petit Jolie is perfect for this occasion and several others!!!! Its available in 8 colors - 4 darks and 4 pastels. 
The one i'm wearing is the Group Gift, available for members!
U better run and find your favorite color, AND join the group! :D
Kisses,
Karter!
________________________________________________________________________________

Eu amo ir a praia, fazer castelos na areia e jogar bola! E eu adoro vestir roupas confortáveis, assim posso me divertir sem preocupações! Esse look da loja La Petit Jolie é perfeito para essa ocasião e várias outras!! Ele está disponível em 8 cores - 4 escuras e 4 pastéis. 
O que eu estou vestindo é o presente do grupo da loja, que está disponível para os membros!
É melhor você correr e escolher sua cor favorita, e entrar para o grupo! :D
Beijos, 
Karter!



Outfit/Look: LPJ ~ Savannah in Navy - La Petit Jolie 
Hair/Cabelo: *ARGRACE* IROHA - Reds - Argrace
Ball and Pose/Bola e Pose: .click. Beach Ball - Click

Nenhum comentário:

Postar um comentário