Image Map

quinta-feira, 29 de junho de 2017

FLAMINGOS EVERYWHERE - TD FAIR 2017

Summer is for sure the best time of year! I love being in the pool and drinking lots of Milk Shake (my mom dont let me but i try)! And I love being fashion, even in the pool, and for that I use my swimsuit from the Dorks store, which comes with a cover and is available in 4 colors (pink, purple, blue and green)!! And nothing better than a beautiful float to relax :D!
Kisses, 
Karter.
____________________________________________________________________

O verão é com certeza o melhor tempo do ano! Eu amo ficar na piscina e beber muiiiito Milk Shake (minha mãe não deixa mas eu tento)! E eu amo ficar fashion, mesmo na piscina, e para isso uso meu biquini da loja Dorks, que vem com uma saída e está disponivel em 4 cores (rosa, roxo, azul e verde)! E nada melhor do que uma linda bóia para relaxar :D!
Beijos, 
Karter.



Swimsuit/Biquini: **DoRks** Hamptons Swimsuit {Lime} - Available at Toddleedoo Fair 
Hair/Cabelo: Doe: Elfie - Gingers
Float and Pose/Bóia e Pose: p.o.s.e. floatie flamingo

Nenhum comentário:

Postar um comentário