Image Map

sábado, 10 de junho de 2017

Famous!

Everyday I've been trying to hide from the paparazzi, but they still taking pictures of me :P!
Jokes aside, this super beautiful outfit from my amazing sponsor La Petit Jolie will be available at the Kid to Kid event - "Hollywood Glitz and Glam for Tots"! I don't need to explain, the theme and the clothes say by themselves.
You deserve to feel like a diva EVERYDAY, so you better visit this event and get your outfit! 
Glam Kisses,
Diva Karter.
_________________________________________________________________________________

Todos os dias tenho tentado me esconder dos paparazzis, mas eles insistem em tirar fotos minhas :p! 
Brincadeiras a parte, esse look super lindo da minha colaboradora Lá Petit Jolie estará disponível no evento Kid to Kid, que tem como tema "Hollywood Glitz and Glam for Tots"! Nem preciso explicar, o tema e a roupa dizem por si só.
Você merece se sentir uma diva TODOS os dias, então é melhor você visitar esse evento e garantir seu look!
Beijos Glamorosos,
Diva Karter.



Full Outfit/Look Completo: LPJ ~ Hide from the Paparazzi Kit - Available at Kid to Kid Event June 5




Nenhum comentário:

Postar um comentário