Image Map

terça-feira, 13 de junho de 2017

All green because we love it!

I love green, and I believe that color brings tranquility, and reminds me of fun in the park, YAY! When I saw this new outfit from the La Petit Jolie store, which is our new sponsor (WONDERFUL), I was in love!
You work that outfit girl!!!
Xoxo,
Karter.
_________________________________________________________________________________

Eu amo verde, e acredito que essa cor remete tranquilidade, e me lembra diversão no parque, YAY! Quando eu vi esse novo look da loja La Petit Jolie, que é nossa nova colaboradora (MARAVILHOSA), eu fiquei apaixonada! 
Você merece esse look menina!
Beijos e abraços,
Karter.





Hair/Cabelo: ""D!va"" Hair "Jina" (Red amber) - D!va 

Outfit/Look: LPJ ~ Mary Sue in Green - La Petit Jolie

Shoes/Sapato: Turducken ToddleeDoo - Espadrilles - White - Turducken

Nenhum comentário:

Postar um comentário