Image Map

segunda-feira, 3 de julho de 2017

Sleep time? NO!!

My mom always says I need to sleep early, but I like to play, and I always pretend I'm asleep to play more :P
I love cute and stylish pajamas, they're really cool to wear at pajama parties, and to sleep like a diva. These incredible pajamas are from the Bean store, and they have another incredible print too! You NEED go to the store to see the other one, and their amazing outfits too :D!
Sweet Dreams, 
Karter.
____________________________________________________________________

Minha mãe sempre diz que eu preciso dormir cedo, mas eu gosto de brincar, e sempre finjo que estou dormindo para brincar mais :P
Eu amo pijamas fofos e estilosos, são muito legais para vestir em festas do pijama, e para dormir como uma diva o/. Esse pijama incrível é da loja Bean, e possui outra estampa incrivel também! Você PRECISA ir até a loja para conhecer outros modelos e os lindos looks que eles tem :D!
Lindos Sonhos, 
Karter.





Pajamas/Pijamas:[..::..Bean..::..] Peace Lounger - (Available at Bebe Body too) - Bean
Hair/Cabelo: TRUTH HAIR Karlie -  variety - Truth 

Furniture: 
Bed/Cama: MuddPuddles: Fairytale Dreams *XL* - MuddPuddles 
Goodnight sign: floorplan. goodnight wire - Floorplan
Lights/Luzes: IOS Floor lights
The other furniture are from gachas!! :D
Os outros móveis são de gachas!! :D

Nenhum comentário:

Postar um comentário