Image Map

quarta-feira, 5 de julho de 2017

NO PICTURES D:

WHY every time we get ready for a party, our parents want to take thousands of pictures? I like to jump, and play, and not pose to pictures for hours --'
But I love going to parties and dressing like a princess, it's good that my family takes photos so I can remember all this someday!
Sweet Tots has incredible outfits that make you feel like a princess, and for a super good price!
Kisses,
Karter.
____________________________________________________________________

Porque todas as vezes que nos arrumamos para uma festa nossos pais querem tirar milhares de fotos? Eu gosto de pular, e brincar, não de ficar parada por muito tempo hehehe!
Mas eu amo ir a festas e me vestir como uma princesa, ainda bem que minha família tira fotos para que eu possa relembrar de tudo isso algum dia!
A loja Sweet Tots tem looks incríveis que faz você se sentir como uma princesa, e com preços incríveis.
Beijos,
Karter.


Wyona(left): Outfit - TipToes Tea Party Dress - Purple
Caedin (middle): Outfit - Sweet Tots - Pretty Wild 
Karter (right): Outfit - Sweet Tots - Diva Jaguar


Nenhum comentário:

Postar um comentário